Stratejik Planlama - İzleme Değerlendirme ve Koordinasyon Uzmanı İş Tanımı - cvambari

4 Mart 2008 Salı

Stratejik Planlama - İzleme Değerlendirme ve Koordinasyon Uzmanı İş Tanımı

GÖREVİN/İŞİN KISA TANIMI:

Yatırım faaliyetlerini izlemek ve değerlendirmek, koordine etmek. Yönetimin strateji ve politikalarına yön verecek çalışmaları yapmak.


GÖREVİN/İŞİN YETKİ VE SORUMLULUKLARI:

· Yıllık program çerçevesinde idarenin orta ve uzun vadeli strateji ve politikalarını belirlemek, amaçlarını oluşturmak üzere gerekli çalışmaları yapmak,
· Yatırım ve faaliyetlerini izlemek ve değerlendirmek,
· Yıllık yatırım programlarıyla ilgili faaliyetleri yürütmek,
. Yıllık raporları hazırlamak ve gerektiğinde güncellemek.


orjinal kaynak:http://www.gap.gov.tr/Turkish/Ikaynak/pit.html
blog comments powered by Disqus